13 de gener 2008

02.01.08

Ara que començo a escriure, sento que em fa vergonya tenir el bloc tan abandonat. No és la meva intenció, però la feina i el que no és feina fa que se'm faci difícil trobar una estona per escriure-hi. A més, això de passar-me el dia davant de l'ordinador fa que quan arribo a casa les ganes de posar-me davant la pantalla siguin nul·les, em fa ràbia però és el que hi ha.

Ahir pensava que aviat faria un any que tinc el bloc, i vaig començar amb moltes ganes d'escriure i explicar tot el que em passava pel cap... però últimament la mandra pot amb mi i res, que això esta quasi abandonat (per no dir, totalment abandonat). Potser més endavant, quan tingui més temps i més ganes tornaré a escriure però fins aleshores, les entrades seran comptades.

No és per falta de coses a escriure, sinó per temps. La meva vida des del setembre ha canviat molt per no dir totalment i a l'hora d'establir preferències, el bloc queda en... buf! no sé quina posició... segurament la última. A més, segurament ja no escric amb la llibertat que ho feia abans, em cohibeixo i no m’atreveixo; i això fa que aquest espai perdi part del sentit que tenia en el seu inici.

Volia fer balanç del 2007 però ja no en tinc ganes. Crec que el resum és que potser no ha estat el millor any però tampoc ha estat el pitjor, per tant, crec que el millor serà deixar enrere tot "lo dolent" i mirar el 2008 amb tot allò positiu que m'ha deixat el 2007.